Salgsbetingelser

Salgsbetingelser
Kjøpsvilkår

Alt kjøp gjennom www.fasty.no følger norsk kjøpslov. Kjøper har ansvar for varen(e) etter de har blitt levert etter avtale og etter kjøpsloven. Defekte varer må rapporteres til oss så snart som mulig.

Porto og ekspedisjonsgebyr er fri uansett størrelse på bestillingen.
Er du frisørsalong så send oss en mail da egne priser og betingelser gjelder.

Betalingsvilkår

Alle varer forblir Fasty sin eiendom til vi har mottatt full betaling. Prisene er de som gjelder ifølge fasty.no ved innkjøp. Vi reserverer oss mot åpenbart feilaktige priser.

Bank eller Kredittkort

Sikker betaling med Paypal / Stripe

Leveringstid

Varene sendes med posten fra lager i Nittedal uten for Oslo. Normalt sett sendes varene innen 1-2 arbeidsdager, men vi bestreber oss på å sende ut bestillingen din samme dag så langt det lar seg gjøre.

Bestillingene sendes med Posten som Pakke i postkassen med begrenset sporing. Pakken leveres direkte i din postkasse. Det er derfor viktig å påse at postkassen er markert med navn og at dine kontaktopplysninger er oppdatert hos Posten. Det kan sjekkes og gøres endringer på https://www.posten.no/adressetjenester/min-adresse. Dersom postkassen er for full eller av annen grunn ikke har plass til småpakker vil disse bli levert på nærmeste postkontor. Veiledende leveringstid med Posten er to virkedager.

Ved spesielle situasjoner eller arbeidstopper hos Posten (f.eks ved jule- eller ferietider) kan leveransen ta noe lenger tid.

Returvilkår

Angrerett og returrett

Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det Lov om opplysningsplikt og angrerett mv. ved fjernsalg og salg utenfor fast utsalgssted (Angrerettloven) som gjelder. Du har full returrett i 14 dager fra du har mottatt varen. Varen må være ubrukt og uåpnet. Tilbakebetaling skjer først når returvarene er mottatt i god stand. Porto refunderes ikke. Vi ønsker fornøyde kunder, og du velger derfor selv om du vil ha pengene tilbake eller en annen vare i bytte.

Send varen tilbake i lignende emballasje som du mottok den i. Vær oppmerksom på at det er varens tilstand ved mottak hos Fasty som er avgjørende for om varen anses å være returnert i god stand. Du betaler selv porto på returen.

Hvis vi har sendt feil vare(r), dekker vi returutgiftene til vårt lager. Du kan bare reklamere på produkter med fabrikasjons-feil. Meld fra om reklamasjoner snarest mulig etter at du har oppdaget feilen, så sender vi deg en ny og feilfri vare.

Ved reklamasjoner betaler du selv kostnadene ved retur til vårt lager. Når varen er kontrollert av vårt personale og feilen er bekreftet, vil vi betale tilbake utgiftene til returporto mot kvittering.

Returadresse:

Fasty
Bekkelia 38
1481 Hagan

E-post til kundeservice: kontakt@fasty.no

Translate »